شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی قزل تیره :

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت به دقت مطالعه فرمایید.
ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی قزل تیره از سوی خریدار است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت فروشگاه قزل تیره منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری

مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود، به ثبت سفارش در سایت اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سایت قزل تیره به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. قزل تیره متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت قزل تیره، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.ghezeltireh.com و شماره تماس ۰۹۳۹۹۰۰۲۲۰۹ مى باشد.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. قزل تیره به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.و زمان تحویل سفارشات ۵ تا ٧ روز کارى مى باشد. قزل تیره همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای قزل تیره محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. قزل تیره مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، ساخت و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای قزل تیره محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

قزل تیره همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به اطلاع مسئول فروش سایت قزل تیره به شماره تماس: ٠٩٣٩٩٠٠٢٢٠٩ برسد.

سرویس مهلت تست ١ روزه قزل تیره

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، قزل تیره این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها ١ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناس قزل تیره کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌هایى که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در قزل تیره به اتمام برسد، و قزل تیره امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

محتوا

قزل تیره نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه خدمات خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌کند. وب ‏‌سایت قزل تیره هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت قزل تیره تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد. © کلیه محتویات سایت قزل تیره شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت قزل تیره تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در قزل تیره مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در قزل تیره قیمت‏‌های خرده فروشی است که براى آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، قزل تیره نمی‌تواند موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، قزل تیره موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و تمام هزینه هاى بسته بندى و ارسال بر عهده سایت قزل تیره مى‌باشد.